دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

بازي شطرنج3D

۲۴۲ بازديد

Image result for ‫بازي شطرنج اندرويد‬‎بازي سرگرم كننده فكري 3Dاست كه  بازي شطرنج دردوحالت مختلف براي رقابت ميباشد.كه آن دو حالت عبارت اند از : اولين حالت بازي با هوش مصنوعي مي باشد كه قادر خواهيد بود سختي بازي را بر اساس توانايي هاي خود تنظيم نماييد و حالت دوم بازي با امكان اتصال به اينترنت و رقابت با ساير كاربران مي باشد كه به سادگي هر چه تمام تر امكان پذير مي باشد! اين بازي از آن دسته از بازي هاي بي نظير و اعتياد آور مي باشد كه به شما دوستان عزيز پيشنهاد مي كنيم به هيچ عنوان اين بازي را از دست ندهيد!  

لطفابراي ارسال نظربه ادامه ي مطلب برويد

                                                                  

 دانلودكنيد

شطرنج چیست؟

خاستگاه بازی شطرنج به هندوستان باز میگردد و نام آن هم از زبان سانسکریت نشات گرفته است. اگر چه بازیهای مشابهی در کره، چین، ژاپن و تایلند رواج داشته، اما شطرنج امروزی به این بازی هندی برمی گردد که در دوره ساسانیان وارد ایران شده و آنگاه در کشورهای اسلامی، اروپا و روسیه تکامل پیدا کرده‌است.

شَطرَنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود. شاید به نظر شما این بازی یک سرگرمی باشد، اما ورزشکاران حرفه ای آن را یک ورزش رزمی ذهنی میداند ک برای برنده شدن در آن نیاز به ذهن توانمند در تحلیل است.آموزش صبر به کودک

اما قبل از رسیدن به آن مرحله باید استراتژی اصلی شطرنج را یاد بگیرید. ما در این مقاله 5 استراتژی شطرنج مناسب برای مبتدی ها را آموزش می دهم که بازی شما را به سطح بالاتری در این زمینه می رساند!

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد